Szállítás
A 20.000 forint fölötti vásárlás esetén INGYENES szállítást biztosítunk bármelyik szállítási módra.
Vásárlás:
Amikor kiválasztotta mit szeretne lépjen a kosárba helyezem menüpontra, majd a fizetésre. Ott ki kell választani a fizetési módot, ha esetleges megjegyzése lenne akkor azt a megjegyzés menüpontban megteheti. (Például ha részletes számlára van szüksége akkor azt feltétlen jelezni kell) Majd a vásárlás megerősítése címre kell lépni. Ezután mi 1-2 munkanapon belül válaszolunk e-mailben a rendelésére. Ott fogja megkapni az esetleges utaláshoz szóló adatokat is.
*Rendelés leadásánál célszerű megadni minden adatot, így megkönnyítjük a futár feladatát.
Szállítási lehetőségek:
– GLS Futárszolgálattal, csomag nyomonkövetéssel, utánvéttel fizetve a futárnak: 1490 Ft
– GLS Futárszolgálat, online fizetés Vivawallet rendszerén keresztül: 1490 Ft
– GLS csomagautomatába/csomagpontra előre fizetés után 990 Ft
– 20.000 Ft felett pedig a szállítás ingyenes
Online GLS csomagkövetés:
Az alábbi címen tudja a csomag aktuális helyzetét megnézni és a várható szállítási időt.
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Az általunk megadott 11 jegyű csomagszámot gépelje be és klikkeljen a „számítás” gombra, a küldeménye aktuális helyzetét látni fogja és nem kell feleslegesen otthon tartózkodnia. Kérhet szállítási időpont módosítást is.
Címzetteknek fenntartott GLS ügyfélszolgálat segít telefonon is, ha nincs számítógép, vagy internet közelében.
Munkanapokon 7.00 – 20.00 érhető el
Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*
A vásárlást visszaigazoló emailben mindig jelezni fogjuk, hogy körülbelül melyik napon várható a futár.
Szállítási idő: 1-3 munkanap
Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően az elállási nyilatkozatot kitöltve küldje el tamasekszer@gmail.com címre a csomag feladása előtt minden következmény nélkül.
Át nem vett csomag -Csomag újrakézbesítés
Minden alkalommal, amikor csomagot küldünk, értesítjük e-mailben vagy telefonálunk Önnek ebből tudhatja, hogy másnap megkapja a csomagot. Amennyiben másnap nem találkozik a szállítóval és értesítőt sem kap a postaládájába, akkor értesítsen bennünket e-mailben (tamasekszer@gmail.com). Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 3 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Át nem vett csomag esetén a teljesült szállítási és csomagolási szolgáltatások díját a megrendelőre terheljük, a csomag újraküldését kizárólag a megrendelés értéke és a szállítási díjak előre átutalását követően kezdeményezzük. Amennyiben egy címről egy alkalommal is visszakapjuk a csomagot Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra utánvétes csomagot.
Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük másnap értesítsék ügyfélszolgálatunkat, hogy utánajárjunk a csomag sorsának.